SOVMORGON

Ja jisses, kan man lugnt säga att jag hade idag! Rätt ofrivillig också. Tänkte jag kunde vakna lite i tid så jag hann göra nått av dagen. Men när jag slog upp ögonen i "morse", kollade lite halvtrött på klockan, så visade den 12.35 (!!!!!!!!) Oj oj oj. Då blev det lite fart på lilla mig. Kasta sig ur sängen. Var längesen jag sov så länge. Men men, gjort är gjort, och min kropp kanske behövde det efter denna sjukliga vecka.

Drog på mig lite kläder, och for ut o gick i 1½ timme. Så skönt. Trotsade min rädsla för den där ödsliga skogsvägen här nere efter cykelvägen, och gick in där. Hm, fattar inte. Det är nått som ligger över den där vägen alltså. Blir alltid så spänd och orolig när jag går där. Men nu hade dom sågat ner massa träd så det var ju lite ljusare där nere iaf :) Såg årets första trana också. Kom flygandes över åkern, så jäkla stooor fågel det är alltså. Helt otroligt!

Nu ska jag se om det finns nån ork över till spinning ikväll, om jag ska gå eller inte gå. Det är frågan.
Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0