Vår! (bad)

Aa och fy skjutsingen vad skönt det ÄR! Hade de skitbra som alltid i grövelsjön. Älskar verkligen det placet! Hade inte så speciellt bra väder, men det är fanemej lika underbart att vara där ändå! Men lite finväder fick vi allt. Så är inte lika blek som när vi for upp iaf. :P

Och påvägen upp stötte man på en grej som fick en alldeles vimmelkantig. Bara av att SE. Det är märkligt hur saker och ting kan vända upp och ner på en. :) Nåväl, tänker inte avslöja något, behåller det för mig själv :) Skönt iaf att se att denne fortfarande finns, för ibland har man faktiskt börjat tvivla på det. Hehe.
 
En annan incident som hände under veckan var ett litet bad! HAHA! xD Vi roade oss med att skjusta runt varandra på madrass bakom skotern, och så var det då lite stöp på vissa ställen på sjön. Men vi höll oss så gott som på spåren för att undvika blöta olyckor. Men så fick vi syn på mamma och pappa sittandes och fiska en bit bortanför leden. Vi svängde in där och tänkte inte mer på det. Jag själv satt på madrassen förövrigt. Stannade och prata lite å så. Sen skulle vi tillbaka. 1,2,3,4 11 15 meter gick det bra.

Sen så sjönk skotern igenom till stöpet, inte så farligt låter det väl som, nä inte för dom som satt på skotern kanske! Men värre blev det för stackars mig som satt på madrassen BAKOM. Försökte hålla mig breve spåret, men madrassen var mer bestämd än jag och förde oss rakt ner i det blöta spåret. Och efter en liten sekund så var både skotern och madrassen ute på leden igen. Men KVAR I DET BLÖTA DIKET låg jag. Hahaha, fattade inte vad som hände nästan xD Men fasen vilka bra kläder jag må ha! Blev knappt blöt igenom, bara lite fuktig, trots att jag låg i stöpet och FLÖT. Så kan det gå. ;) Hahahaha

Nä tro om man ska börja göra sig lite redo för MRL träningen då? Spännande med nått annat träningspass. :) Slänger upp lite bilder från grövel sen! Oo just ja, var ner på amtech igår och skulle se vad det var för fel på min data laddare, vilket slutade med att Alex gjorde en ominstallation av min dator. Så nu har jag ingenting kvar på den. Men tur är väl att jag lagt över det mesta på externa :) Tack Alex!

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0