Varför

går allt emot mig idag? Hm, började med att när jag vaknade så logga jag in på mailen och fick se att jag fått svar på mitt mail från skopunkten. Och dom hade inte fått min beställning så de skulle föra tillbaka pengarna. Happ. Bara att göra om de då. FAN.

Sen så när jag vart inne på facebook ett tag så fick jag ett mail, om att jag begärt nytt lösenord på min fb. Hm, tänkte jag, jag har inte alls gjort det? Så då begärde JAG ett nytt igen, frid och fröjd trodde jag. Men efter en minut så är det nån jävel igen som ser till att begära nytt lösen! :S Sen när jag försökte trycka på mailikonen på messenger, då när jag kommer fram till hotmail är det jätte konstigt utseende på det, sen så måste jag skriva in min mail och mitt lösen igen. Så well well, jag gjorde väl det då. Men då var det fel lösenord (!?!?!?!?!) provade med MITT lösen 3 ggr, men ändå FEL. Så, är det så att någon har hackat sig in på min mail nu eller? :S ah men sen fortsatte jag att byta tillbaka lösenord på fb och den begära nytt, so on and so on.. Men nu har jag gått ur de grupper jag senast gick med i, och än så länge är det lugnt iaf.. Får se om det låter bli att göra sådär nu då..

Och HUR BYTER MAN LÖSENORD PÅ MSN? kan någon tala om, för jag hittar ingenstans jag kan göra det. För jag är ju fortfarande inne på messenger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0