VILL HA

Åh så typiskt va, att man alltid kommer på allt man vill ha EFTER att man fyllt år eller så. Fan. Men men, sitter här i min egna lilla värld och kikar runt på olika webb-butiker. Och hittade lite smågrejs som jag skulle vilja ha.


Makeup Brush Set. Bild hämtad på Eleven.se


Eyeshadow palette. Något i den här stilen hade varit kul och ha. Så kanske man kan lära sig trixa och mixa lite med sminkningen :) Men vet dock ej vart just denna finns att köpa. Bild hämtad på google.

Ja önska går ju. Men jag tänker minsann börja unna mig minst en sak i månaden som jag vill ha. Tror det är bra att unna sig själv nått kul ibland. :)

Just ja, under promenaden i den mystiska skogen idag, så upptäckte jag dessa "små" tassar. Kan i och för sig vara en väldigt stor hund. Men tyckte iaf att de var sjukt stooora avtryck! Så må nog vara en bamse till hund i så fall.

Bilderna är tagen med min supertelefon, därav den kassa kvalitén. Men nog är spåret lite större än normalt i alla fall?


Sprang på ett vanligt hundspår också. Så tog en bild på det med, för att ha något att jämföra med. Kanske var lite väl litet hundspår, men vafan ;)
Så nu vill jag ha ett svar, vad tror ni det är för spår jag sett?

Over&Out
Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Mig behöver du då inte ens fråga, springer bara jag ser ett röv spår i skogen för att vara på den säkra sidan och inte möta på varg. Bättre ta de säkra före de osäkra.. =)

2010-04-27 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0