00.15

Är klockan i skrivande stund & jag är riktigt sovpömsig =) Hör hur regnet piskar mot rutan, och det är såååå mysigt att somna till!

Idag har jag verkligen fått bevisat för mig att jag har kattallergi. Har inte reagerat just nått förr. Bara om jag haft katter nära annsiktet eller slarvat med att tvätta händerna (och även om katten i sig är orenlig av sig? :S), men då har reaktionen typ bara varit att det kliar lite grann i ögonen och rinner lite så går det över sen. Men här om natten sov jag hos Camilla i Bonäs. Och dom har ju kisse, så på morgonen så hade jag kliat i sömnen så det var små sår under ögat. Reagerade lite att det var lite kraftigare än vanligt, eftersom jag knappt känt av den katten. Men sen var de inge mer med det. NU till SAKEN jag skulle berätta x) Och det var att jag var till Lisa idag, och vi skulle planera lite inför ett kalas i helgen. Så sitter vi där i säkert två timmar, jag känner som vanligt ingenting. Men så PANG small det bara till, och det TOK kliade verkligen i ögonen, ville typ riva ur dom. och det spred sig till näsan. Och så svullnade ögonen upp som fan och vart blodröda och tårarna spruta nästan. Ena ögat svullnade så pass att det vart en glipa mellan själva ögat och nedre delen av ögonlocket. Helt sick :S Så ja, jag antar att jag är kattallergiker på riktigt nu..

Ikväll har jag setat hos Helen och haft myspys bara! Lite prat, och sen kolla vi lite på det okända, programmen som vi missat. :) Nu blire minsann sängen, så ska jag följa Helen och jobba i morgon! Natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tack för sällskapet.... Kom gärna förbi någon mer kväll =)

2010-08-18 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0