EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

Det regnar å regnaaaar.. Men ändå, skönt med en anledning att sitta inne och myysa bara. :) Jag gillar när det regnar IBLAND, men bara ibland och vid rätt tillfällen, så nu hoppas jag inte att gud tar fasta på det jag nyss sa ;)

Men det har ändå inte blivit nått mys idag. Följde Helen och körde tidningar, efter det hem till henne och åt lite, ut med hundarna i spöregnet sen kom jag hem. Åkte ner på stan med Lisa, köpte lite allergipills på apoteket, ögonsalva (?) mot ögoninflamation, bomullspads och FLUX fluorskölj. Har ju börjat få ett hål i en tand så lämpligt nu när man får betala för det. Har ALDRIG haft ett hål i hela mitt liv, men nu när man fyllt 20, då jävlar passar det på minsann. Så inbillar mig att lite FLUX och tandtråd ska få fanskapet att bli bra genom egenvård.
Blev även en vända in på Cubus, skulle köpa ett par nya mjukisbyxor. Sen såg jag en randig tröja som ropa på mig så jag plocka på mig den också, vid kassan säger hon att "det var tag 3 betala för 2, så gå och hämta nått mer du" =) Wihoo. Så blev en myspyströjja också.

Sen kom jag hem, tog på mig mina myskläder och tänkte mig fiiiiilm för hela slanten. Nej då ringer Helen och säger att hennes hästar hade rymt. Så då var det bara till å ut i regnet igen. Men NUUUU är jag hemma, och strax ska den efterlängtade filmstunden sättas igång! :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0