EN ANNAN DAG

Är det idag. Har tillbringat mestadels av helgen i stugan i Venjan. :) Men igår vart det lite jobb på grannens kalas. Jag och Lisa hade disk och baren. Jobbade mellan 19.00 och 03.30 ungefär och hade feber dessutom. Så idag är det inte mycket människa kvar av mig. HELT SLUT. Och då menar jag det. :P Sov till två idag :O :S Men vaknade först vid 10 och gick upp o gjorde mig honungsvatten. Var så jävla tjock i halsen så jag hade kunnat spy. Sen gick jag och la mig igen.

Vill bli frisk nu! SÅ JÄVLA RASTLÖS av att inte göra någonting! Och av det blir jag så lättirriterad också. Bara av att nån pratar med mig kan göra att jag vill slå ner den :P Haha!

Ne ska snörvla vidare med min snuva och se om jag hittar nån film att kika på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0