FIRMAFEST

Skitkul kväll igår! Började med lite gocart. Kom faktiskt tvåa i B-finalen :O Trodde jag skulle hamna absolut sist, men tydligen var jag bättre än så :P Sen åkte vi hem till Johannes och grillade, drack, spela kubb och hade allmänt roligt :D Och sedan vidare ner för backen till Brasseriet. Men först så gick vi en vända på festivalen, HAHA! vilket FIASKOOO!! Knappt en käft ute. Och inget öltält, lägg ner för fan! Men Brasseriet var helt okej :)

Men jaa, en riktigt trevlig kväll, som slutade med att jag och emma gick med Johannes hem igen och käka, la oss i soffan ett tag och sen for vi hem :P Riktigt trevlig kväll må jag säga. Fler personalfester tack! :D Vi är sånt bra gäng. ;)

Idag då? Hm, får se vad som händer, lär väl sitta själv i nå hörn här om inte nån vill umgås med mig :P
Ne en film kanske?
CiaO


Allt jag kräver är en ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0