HÅRVÅRD

Satt och läste i en tidning i morse, och så fick jag se en annons på en hårvårds-sida på internet. Så jag gick in och kollade runt lite. Å ja, dom hade massor :D Och så har dom märket som jag och Camilla har letat överallt efter, Sassoon shampoo och balsam. Hur bra är inte det?! :D Och när jag nu satt här och kikade runt på hårvård, så hittade jag en till sida, som dessutom var ännu billigare än den första.

Här är den första sidan; Bangerhead.se 
Andra; Lyko.se men denna sida hade dock inte några Sasson produkter. Men det mesta var riktigt billigt. Och så hade dom det märket jag använder just nu, Goldwell InnerEffect ReSoft. Där jag brukar köpa det kostar det 220 för ett shampo ungefär, och på den här sidan tar dom 199 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0