LEDIG

Japp, hade ju tagit ledigt igår och idag. Idag för att det var tänkt att vi skulle på Drive in bio på classic igår. Men så blev inte fallet, och jag tänkte att jag skulle jobba istället. Men klockan 05.10 i morse kändes det bäst att vara ledig. Nu några timmar senare så kommer ju ångesten för vad jag förlorar på det! :O Fan att sängen alltid ska ha sånt jävla sug! :O

Men som man alltid säger, Ikväll så blir det tidigt ner i lopplådan. Men som alltid, lär det väl inte bli så :P Haha! Så enkelt att säga men så svårt att få det till handling :P Och imorgon äre personal feeest! :D Ska bli kul! Gocart först, sen grillning (Y) Och sen eventuellt Rättvik kanske :)

Nej nu så ska jag gå upp, och försöka göra någonting av denna dag, som jag promt skulle ha ledig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0