MÅNDAG 7 H SENARE

Första dagen på mina 2 veckors arbetslöshet. Och jag är redan rastlös?! HM. Jag borde ju njuuuuuuta nu? :P Hoppas på fler såna här fina dagar, för då tänker jag bege mig mot stugan å ligga och glassa på flotten! DÅ kommer jag njuta, och förhoppningsvis bli brun också :P

Sitter just nu och lyssnar igenom lite Spotifylistor som Jessica har skickat till mig. Jag har ju faaan så dåligt med musik :P Haha! Så ja, ni andra får också MER ÄN GÄRNA skicka NÅGRA SPELLISTOR till mig?! Jag lyssnar på allt ;) Nästan i alla fall. Bara att skicka i en kommentar :) Vore snällt.

Och så mer tips vill jag ha, tips på BRA skönlitteratur? (Jag börjar skolan, och behöver en bra sån bok. Men ja, jag vet inte själv vad skönlitteratur innebär, och det känns ju som en bra början? xD) HAHA!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ut och motionera popgolfen och handla. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0