ÄLVDALEN OCH KONSTIGA TANTER


Blev en tripp till Älvdalen ikväll. Jag och Camilla följde Jimmy och Alex upp till Älvdalen för att lämna Peter, och se hur han bodde. :) Roligt. Jälaa trevliga karlar de där :P Och när vi satt där, småpratade lite och skrattade, halvtittade på nån film, så kommer tanten som Peter hyr av in genom dörren, Nu grabbar får ni prata med SMÅ bokstäver, klockan är tjugo över tio (?) och det är arbetsdag i morgon!
HAHA! Vi prata ju i normalt tonläge? Vi satt ju inte direkt å skrek :P Så sant som det är sagt, det är det jobbiga med att vara inneboende.
Men ja, kul kväll :)

Nu har jag tryckt i mig lite knark (bokstavligt talat) för å se om man kan sova nå bättre inatt. Utan att vakna av att man hostar. Så fick lite hostmedecin med mamma, som innehåller morfin så att man kan sova bättre. Har tagit den förut, å man känner verkligen när den börjar verka, man blir typ halvdöd å dåsig.

Nej nu jävlar är det slut på den här dagen. Godnatt mina vänner o ovänner!

En lite suddig tjuvkik på "nya frillan". Har dålig hårdag också på kortet, så jag ska fixa en bättre bild senare. Och nu har det redan börjat växa så det snuddar örat, må fixa det med. Det är mycket man ska dona med jämt..



Ooo vad jag vill, vill vill vill! Mmmmm ;) ja, herrejösses vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0