PUST

Sitter och pustar ut lite efter en cykeltur. En tur som jag trodde skulle bli hur skön som helst, skulle försöka slå mitt rekord på broarna runt. Meen. En viss granne hade visst lånat min cykel igen utan att säga nått. Så jag fick ta mammas istället, och visst vad bra den funkade mamma! :P Jag har plågat mig runt 1.1 mil på en cykel som det knappt var nå luft i däcken på, och den vägrade växla, så nog fan vart det tungt allt. Och nå rekord blev de väl inte direkt, men svettigt blev de :P Sen körde jag lite med mitt "superlätta" gummiband. Så nu ska jag bara lugna ner mig lite, så blire duschen!

Jag ska nog fasiken skaffa lås på min cykel om de ska fortsätta såhär :O :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0