RUBRIK HIT OCH RUBRIK DIT

Jag hatar att komma på bra rubriker till mina inlägg. Måste ha sämst fantasi i hela världen! :P 

Idag har jag följt Helen på hundkurs. Jag tog Styx å de gick rätt så bra i alla fall tycker jag :) Även om den hunden förvisso är lite trög, precis som en annan ;) Haha! Blev ett litet "utfall" för han vela leka med den andra hunden, men annars sprang han mest brevid mig å titta på dom andra hundarna.

Vitaminchocks drinken igår höll mig faktiskt inte vaken så länge ändå, blev nog mer upp som en sol och ner som en pannkaka med min energi av den :P Är inte just nå bättre idag heller :/ Men ska fortsätta trycka i mig c-vitaminer får se vad som händer. Ska ta de lugnt å kika på lite serier nu en stund, sen åka till Helen å baka scones! MUMMA! Har även en liten plan på att åka till Venjan ikväll och sova där inatt. Få lite riktig skogsluft så kanske jag blir frisk fortare.

Nej nej, här kan man inte sitta, next up; Lägga sig ;) HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0