SKOLDAGEN+HELGEN

Första skoldagen är då avklarad. Och det känns riktigt bra. Lite rörigt med all information o sådär nu i början. Men det ska nog gå bra när man kommit in i det hela. :) Vi är en stor klass, runt 30 stycken ungefär. Och jag vet kanske vad 6 st heter? Haah! Jag och mitt minne, det kommer ju fasiken ta dom här två åren innan jag vet vad alla heter. :P

Helgen då. I fredags käka jag och mamma tacobuffé på moraparken och efter det så drog jag och Jessica på en trip till Borlänge. Handlade lite kläder och så. :) Sen så svängde vi förbi Jimmy och skulle hälsa på han oh Alex en snabbis, den snabbisen varade i typ 5-6 timmar! Haha! Vi fick mat o grejjer också :) Sen kom även Peter. Så vi stod väl ute och snacka hur länge som helst, sen drog vi iväg och åkte lite bil.
Men jaa, utanför bowlingen i Rättvik fick vi Dieselstopp xD Sådär stod vi ensamma i natten och väntade på Alex mamma som var snäll och kom med lite diesel. HAHA! Kul och nästan lite händelserik kväll ;) Var inte hemma förns typ halv två på natten. Men trevligt hade vi minnsan!

Lördagen då, hmm vad gjorde jag? :S Fan har nog sämst jävla minne alltså. :S HAHA Justifan! Umgicks ju med Johanna. :P Vi drog till venjan en vända, och till älvdalen och skjutsa hennes pappa. Sen hem. Och så var vi och hälsade på Tommy i Bonäs o kikade hur det gick för han och hans bygge. Kommer nog bli superfint det där! Och jag o Johanna har anmält oss som tapetväljare! HAHA! Men om vi får tillåtelse till detta återstår att se ;) Nejdå, haha!

Kvällen blev riktigt rolig. Jimmy, Peter och Alex kom hit och så drack vi lite, spelade spel och hade allmänt kul :) Vi spelade charader, och jag var sämst och förlorade. Som vanligt! Men det var trevligt.
Och mysigt! ;) tihii ;)

Inte riktigt tid att sitta här känner jag. NEXT UP stan och se om jag hittar någon almenacka och nått block. Div skolmatrial alltså. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0