WÖÖOWÖÖÖOOW

Haha, jag sa så stort i fredags att jag skulle ha en vit, lugn helg. Hm, jag kom hem efter jobbet och städade lite, sen så räckte det med ett sms från Emma att hon var sugen på John Lindberg Trio, dom spelade på Wasa. Så jaa, den fredagen blev då allt annat än vit och lugn. Lördag. Helen kommer förbi och hälsar på med hennes mammas hundvalp, Fireblock. Och herreguuu så söt man kan varaaa!!! Sen for vi upp till sandtaget med dom. Sen ner på hela mora surrar och kikade lite. Alex kom tvåa i Burnout tävlingen :) Grattis du. :) Sen så gick vi hem, hämtade Jessica och sådär. Sen efter många om och men satt vi där, i en bil, påväg till Rättvik :P Och fulla blev vi igen. Som vanligt när man ska vara lugn. :P

I morgon äre jobb igen. Men bara en halv dag. Ska till Älvdalen och klippa mig och färga håret, har tid vid ett, men lär väl gå från jobbet vid straxt efter tolv då, om sullkärringen Angelica Persson ska komma i tid. GAH! Lite nervös är man dock, över hur frillan o allt kommer bli. Men jag litar på att dom är duktiga nu så får vi se om de blir kanon eller kalkon. :P

Hemskt trött. Antar att det är för att man sov till typ två idag.. Sover ALDRIG så länge annars, men har gjort de dom två senaste gångerna jag sovit med "dig". Men antar att jag behöver sömn då, så jag ska väl  ta å nanna mig nu. Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0