KVÄLLER

Nu har jag kurerat mig väl, så nu borde jag kunna sova riktigt gott inatt.
eller vad tror ni?? :)

Jag avslutade denna dagen med en lååååååååååång och vaaaarm dusch, det var underbart skönt måste jag säga! Känner mig som en ny människa nu efteråt. :) Rensat huvudet på både tankar och basiller.

Appropå duschen ja, vi har ju gjort om våran dusch här hemma för att vi fick vattenskada här i somras. Så jag tänkte lägga upp lite före och efterbilder så ni får se skillnaden! :) Helt gryyyymt är det iaf att duscha i den nya. Kan stå där i timmaaar.. :)


Renoveringen pågår..


Woaalaaa! Färdigt! :)


Blev ju en aningens skillnad i alla fall!

Hade tänkt att jag skulle krångla till en önskelista här i bloggen någon dag. Men när det gäller mig så blir det ju aldrig av! Typiskt. Men imorrn tänkte jag försöka få till en i alla fall. Men lovar inget ;) haha!
Nu ska jag besöka king.com och spela några spel och sen sova! Eller naaej, kommer nog bli fast där ett bra tag. King är farligt roligt! :D

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0