LÄGENHET

Har ansökt om att få studielån nu.. Så jag har tänkt försöka hitta en lägenhet. :) För jag står verkligen inte ut att bo hemma längre. Det täääär som fan på mig.

Men man känner sig så jävla motiverad när ens egen mamma kommer och säger; du kommer ändå aldrig ha råd att bo själv när du går i skolan. Då vet hon ju inte riktigt vad man har studielånet till i alla fall! Hur kommer det sig då att de i min klass har råd med lägenhet då? HAH! Största skämtet idag. Och jag tar INTE åt mig av den kommentaren! För nu ska jag uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut härifrån. Om jag så får lov att bo i ett vindskydd.

Detta kommer bli en typisk fredagkväll här hemma som stavas TJAFFS. Ibland hatar man alkohol bra jävla mycket kan jag säga.

Är mest detta jag vill ifrån. Skaffa mig ett EGET liv utan massa runt i kring. Det är som folk säger, rent av omöjligt att flytta hem igen när man har bott själv. Jag måste få tag i nått. För jag fixar inte det här mer nu. :(

Är det någon som har tips på vart man kan hitta lediga lägenheter så säg till!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Det där låter ju precis som min mamma! fast hon klagar på det mesta jag ska göra innan det väl är gjort :P Vi bråkade typ jämt när jag bodde hemma, sen när jag flyttade har vi blivigt myyycket bättre ihop! Så jag förstår att du vill bo själv >.< Det hjälper en hel del!

2010-12-17 @ 00:35:21
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0