TISDAG

Japp då har man fått en penecillin kur då. GAH att mina sjukdomstillstånd aldrig tar slut när det väl börjat? :S Har åkt på en urinvägsinfektion. Uuäk. Hoppas hoppas HOPPAS att jag blir frisk snaaaart och att penecillinet börjar värka fortare än snabbt.

Idag hade vi klangmassage i skolan. Gick ut på att man ställde olika skålar på kroppen och så slog man på dom så det blev olika toner och vibrationer. Det var rätt intressant faktiskt :) Men efter dagens slut var man bra trött alltså. Kändes ungefär som att man hade blivit överkörd av ett tåg eller nått. Jag åkte hem, åt mat och sen somna jag vid halv sju tiden. Vaknade halv nio :O Och nu är jag fortfarande helt slut. Undrar om min kropp lider av sömnsjukan?

GAH vissa får en att känna sig så jävla värdelös ibland. Bara hacka o hacka o hacka på en om allting, utan att tänka på sig själv innan man kläcker ur sig saker. Smågrejjer jag vet, men i längden blir det jobbigt, tro mig. Tur är väl att du är så jäkla bra själv.

Meen, ingen är perfekt, hur vore världen då liksom? jag är då i alla fall låååångt ifrån perfekt i vissas ögon tydligen.

Ursäkta min negativitet, men nu känns det mycket bättre när man fått ur sig det där. :) gått och smårirriterat mig länge liksom. Meeen, ska nog inta sängläge innan tåget kommer och kör över mig en vända till.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0