01.14

är klockan. Borde nog ha somnat för längesen. Men har kollat på film och skrattat och skrikit ikapp med Jessica tills för en stund sen. Åh vi kan ha våra störda anfall vi två. Verkligen. :) Haha. Gjorde nog min dag.

Men hur som helst. Så har jag kommit underfund med att det är under dom här sena timmarna mina tankar börjar gå som 1000000 ångvältar inne huvudet och jag blir bara förvirrad och nere. Så, ännu en gång, VARFÖR sitter jag uppe såhär sent JÄMT!? bajs.

Och kvällen slutade som de alla andra flesta fredagskvällar, bråk. Man får höra hur dålig man är. Jag vet inte när jag fick höra att jag var bra eller gjort någonting bra sist? hm. Kanske när du var här. Kanske inte. Jag vet ärligt talat inte alls när jag hörde det senast. Bara att få höra någonting bra om sig själv från någon annan kan göra en dag så mycket lättare för mig. Och för många andra också.

Ah jo, livet är bra stört va? Ibland så. Rätt ofta numera.

I veckan ska jag i alla fall få träffa Sara Halvarsson. Vilket kommer bli underbart skönt! Få träffas och prataaaa prata prataaaa massor om allt. Saknat det. Verkligen. Så det kommer bli super! Längtar redan.

Ska ta och slå ögonen ifrån denna grymma värld. Godnatt.

Somewhere far in there, I still wish, you where here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0