Jag suger och spyr

för jag är en vampyr!

Vad ska man hitta på å skriva ikväll då tro? Kan väl börja med gårdagen då. För idag har det inte hänt ett skit!
Igår så följde jag med Camilla till Falu lasarett en vända. Hon gjorde allergitest och sen for vi ner på stan en sväng :) Gick och åt mat å sen kikade vi i lite affärer. Lyckades även spendera pengar som jag inte ens har. Köpte en supersnigg klänning för 99 kronor. Skulle ha kostat 299. Så snacka om CAATCHIIING! :) Träffade Jessica gjorde vi också. Hon har praktik på Carlings så vi kika in, trevligt å träffas lite. Även om det bara var en snabbis! :) Sen for vi hem. Snip snopp slut.

Och sen har jag funderat lite. Och det finns nog en som jag nog kommer vara lite sådär små svag för jämt. Det där lilla suget i magen liksom. Eller i alla fall för en lång framtid skulle jag tro. Vad äre med dig människa!?
Konstigt va. Tjottahejti konstigt. :) Men jag gillart tror jag!

Fan vad dryg jag är! :D Godnatt med eeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0