Monday

Vaknar klockan elva och har störtont i huvudet. Ligger i sängen till kvart i ett och funderar över livet. Går upp och äter frukost. Hm, intressant dag. Inte. Usch. Mår skit idag :O

Vad är meningen med livet? Hm. Jag kan inte bara sitta här och slösa bort det? Hur ska jag få tillbaka livsgnistan igen.. "/ Att vissa kan suga så MYCKET energi ur en. Fattar inte. Önskar jag kunde radera allt från förr. Då menar jag verkligen allt som har med dessa personer att göra. GUD SÅ SKÖNT DET SKULLE VARA! Bort bort booort.

Försöker verkligen att hålla humöret uppe och inte tänka på det. Men tankarna spårar in på det spåret automatiskt. Inte nog med att man kämpar ifrån det på dagen, nej då får man lov att drömma om skiten också. Fy fan. Det har förstört min dag i alla fall. Usch usch äcklad ledsen och sårad av den här skiten. Borde ha räckt med en knäpp med fingrarna att få bort det ur huvudet.

Måste hitta livsgnistan igen, försöka få ordning på mitt liv och hitta någon att älska. Men för att kunna hitta någon måste jag få bort all skit i mitt huvud för att kunna börja om. För detta ska fan inte få förstöra mer än det gjort redan.

Men har iaf de bästa vännerna man kan ha, som får en på bra humör igen. ♥
Sorry för mitt negativa inlägg (igen). Men man får lov å skriva ur sig skiten ibland :) Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0