Rena sängkläder och frusna bromsar.

Nuuuuu är det faktiskt RENT och fint i mitt rum. Luktar gott gör det också. Rena sängkläder har man med, så sköööönt. Mina favoritlakan, hade dom innan, så jag tvättade dom och hade i dom i sängen igen. Jag bara ÄLSKAR dom. Alldeles mjuka och gosiga. Som på hotell ;)
Så nu har jag krupit ner i min nybäddade säng, och som sagt så luktar rummet riktigt rent, och så har jag tänt lite ljus. Myspyys! Kommer sova gott resten av natten känner jag :)

Helen skulle komma och hälsa på här ikväll, men så ringde hon och fråga vad det var för fel om både ABS och Antispinn lampan lyste och bilen inte rörde på sig. Hm, det visade sig att hennes bromsar frusit fast totalt. Och det endast under 20 minuter. :S Så stackarn fick åka ända från flygplatskorsningen till morkarlby, till hennes syster med en bil som ett hjul stod helt still på. Men jag hämtade henne så hon fick komma hit en stund medans bilen tinade och sen skjutsade jag dit henne igen. Jävla bilar. Hörde även från en annan idag att hans bromsar också frusit lika jävla fort också. :S Knepigt. Hoppas innerligt att mina bromsar vill mig väl och låter bli att frysa ihop!

Och justifan, jävlaaar vad fränt att Sverige fick ett guld och ett broms i SAMMA lopp! Härligt grabbar! Haha, känner att jag nästan börjar bli föör insatt i OS. Nej fy fan.

Nu mina kära vänner så ska jag sova som fan!



Mysigt vaaa va vaa

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0