Uppsala

Klockan 07.05 för att vara rätt så exakt så hämtade Helen upp mig. Sen bar det av neröver i "snökaoset". Helen agerar numera budbil till uppsala åt TRYCKET i mora. Idag leverades det plåt. Skitsamma. I vilket fall som helst tänkte vi att det kunde väl bli en okej resa trots bara en bandspelare, för det finns faktiskt radio, som sagt tänkte vi. Hm. Tror vi hann höra på 3 låtar sen gav den upp. Happ, tyst ända till gävle typ. Då tänkte vi fan det sitter ett band i bandspelarn, vi kan väl ha på det då så det låter iaf. Åh vad va det då tro? HAHA jo ÄLSKADE BARNVISOR. Blev till att lyssna på det en stund. Eller ja, till och från mest hela tiden i 9 timmar.

Men sen mina damer och herrar, när vi kommit tillbaka mot Mora igen efter dom där 9 jävla timmarna med BARNVISOR i öronen, så knappar smart-angelicapersson på EN just det EN knappjävel och radion funkade klockrent. VAH!? Så där har vi setat i 9 timmar UTAN radio när det bara var att trycka på en knapp!? Smartass. Men nästa tur så får vi väl hoppas att det blir en annan bil som åtminstonde har barnvisor på CD istället för kasettband.

Åh just det, bakluckan på bilen gick inte att stänga, så den var bara igenputtad. HEJJA TRYCKET! Och nu vet alla vad dom lyssnar på hela dagarna, HUJEDA MIG SÅNT BARN HAN VAR EJ VÄRRE TÄNKAS KAN! Bullfest bullfest bullfest HELA DAN!
Var en rätt så rolig tripp ändå faktiskt ;) Haha.

Stod igår i mitt horoskåp att jag skulle få ett kärleksbrev idag som skulle göra mig glad och alldeles pirrig i magen. Men nått sånt dök aldrig upp. Så fick Johanna nys om att jag inte fått något, då skrev hon ett till mig. Haha hjärtegull! ♥
Kvällen har tillbringats i Bonäs med Camilla, FREDAGSMYS! Hela allihopa samlade framför tvn :) Åsa,Kurt,Camilla, Camillas mormor och så jag. Trevligt. Och nu blir det fan sööööööööööööva!
Puss och Kram skumbanan




Fuckingjävlaaapråtteskålshuvudsk*ksfiskf***afköävcmvss äckel radio.
Tacck, nu fick jag ur mig alla mina aggritioner från dagen.


Avslutar inlägget med det gulliga brevet. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0