Long time..

Åh ja så länge sen det var jag skrev nått nu. Hela 10 dagar sen. Fyy vad dåligt va? Men känns det som jag bryr mig, nej nej nej nej nej nej! ;) Jag är en dålig uppdaterare, och jag är en stolt sådan.

I helgen var det kung. Åkte till Wäsa med Johanna, Camilla och Nina! Johanna körde. Och kvällen fylldes med alkohol och dans och bara rock'n' roll. Tack människor för den kvällen! ♥

Annars är det lika dött som vanligt i mitt liv skulle jag tro. Förutom mina söta vänner som förgyller min vardag.
Johanna-
Bara älskar att sitta och prata, snacka skit och komma in i diskussioner om livet och saker med dig. Och våran humor! Haha.
Camilla- Älskade ängel som alltid funnits där :) Och våra flamserier, höhö LOVE IT!
Jessica- Ses inte så ofta nu längre tyvärr. :( Men emellan åt smockar vi in någon promenad och det är wonderbart med en sån stjärna som dig :)
Sara H- Damn I miss u! Vi ses ju inte alltför ofta. :( Saknar våra skitsnacks stunder på tallen. Och allt det där. Du kommer föralltid bli en vän för mig.

TACK för att ni FINNS för mig och är som VÄNNER ska va!

 Skulle inte gå utan, Puss på er.

Lite fjortis stil såhär att skriva om sina vänner i bloggen. Men vadfan, jag skriver vadfan jag vill i min blogg. Så det så :)

Hm, varför tillåter jag mig själv att bli deprimerad över detta? Varför!? Varför tillåter jag mig själv att tänka på det? Jag är VÄRD MER än det.

Som en vit prick tonas bort i ljuset vid horisonten. När den försvunnit kommer den aldrig mer tillbaka. Inte mycket kvar av den som syns.
Det är borta nu. Det vet både jag och du.

Mitt hår luktar bebistjärt med hallon på, GODNATT Puss&Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0