BLIXTAR OCH DUNDER MAGISKA UNDER

Ja dra mig baklänges till Mörsil vilket sjuhelvetes väder det var inatt! Vaknade vid 4 och trodde fan det var disco i rummet. Blinkade och lyste å hade sig. Mysigt! Synd bara att vi inte gick upp på altanen å kollade :O Men det skulle visst dra in ett till oväder under dagen idag, som skulle vara ÄNNU VÄRRE. Och då jävlar anamma ska jag fan ha kameran i högsta hugg!

Hemma idag också. Får se om jag kanske blir nå bättre. För imon tänker jag i alla fall jobba! Så tråkigt å vara hemma. :O Speciellt när man inte är sjuk-sjuk. Utan bara för att man har ont nånstans. För då har jag ju ändå massa energi.. Men men. Nu ska jag ta å käka lite! TjinG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0