CRASH

Ja jag tror nog att min kropp håller på å krachar totalt :S Helt utan anledning kändes de idag som att jag vrickat vänsterfoten ordentligt. Men grejen är den att jag hade knappt ens gått nått :S Kan fortfarande inte gå normalt. Hoppas det blir bättre under natten eller nått. :) Jag är så jävla konstig. Vem fan sträcker en muskel genom att ta nässpray och vrickar foten när man sitter still?

I möra äre ÄNTLIGEN Fredag! Och Idreeee i helgen! Får se bara om vi tar oss dit imon med, då det inte vart någon personalfest. Skulle vart kul å vara där både Fre-Lör :P Men som sagt, det ordnar vi på någe vis!

Så sjukt trött så må fan gå och ta tag i nått å göra innan jag somnar sittandes här. Har ju en del på min lilla lista som ska göras så. Göra kycklingsallad, Tvätta, plocka ur diskmaskin, städa med mera med MERA... Önskar jag hade fått lägga mig istället. :(

TjinG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0