DET HAR HÄNT IGEN

Japp, min telefon har tagit sig sitt årliga sommardopp! I år fick det bli i en vattenpöl. ;) Börjar bli en tradition det där. 3 gånger har det hänt nu :P HAHA

Första gången, hamna den i en 10 liters hink med vatten. Blev liggandes i ett x-antal sekunder innan jag reagerade på att den låg där. Torkade den i någon timme och provstarta, funka perfa. Gång nummer 2 i ordningen så var det Handfatet som fick sig en påhälsning, dock var inte handfatet tomt, utan fyllt med vatten. Detta hände under en av mina fyllor, så ja, den blev även denna gång liggandes en stund innan jag reagerade. Torkade i 1 timme, (skulle ju ut på galej så fick ju lov att ha med den tyckte jag, så hoppades på att den skulle ha torkat på 1 timme) Sagt och gjort, den startade ännu en gång helt utmärkt!
Och kvällens dopp då. Klev ur bilen hos Helen. Och skulle bära en dvd in till henne, Så höll en sladd på att åka ner i backen, så på nå vänster släppte jag väl telefonen för att fånga upp sladden. Skrammel i backen, studs studs raaakt i DEN STÖRSTA jävla vattenpölen också. Jag drog en djup suck, börjde mig ner, och plocka upp telefonen och tänkte, nog har du överlevt det mesta, men den här gången är du nog död. Tog in den o plocka i sär den i alla fall. Nu när jag kom hem provstarta jag den, och guess WHAAAAAT?? Den starta som så många gånger förr, helt perfa! Jag älskar min gamla trobetjänare. :) Sviker mig aldrig!

Ojojoj vad mycket telefonsnack det blev nu xD HAHA! Jag som bara tänkte skriva att den överlevt ännu ett bad. Men så kan det gå när man är pratgla! nu vet ni i alla fall hela min telefons livshistora ;)

Helgen har varit bra :) Fredagen blev de boggberget :) Och lördagen skulle vi till Rättvik, men det blev att slockna framför en film istället xD Skönt ändå.

Och jag har ännu en gång fått känna på hur det är att skämmas över någon/några. Jag fattar inte. Fy fan. Du kan ta dina lösa/obetydliga jävla hot och slänga nånstans åt helvete! Jag tar inte sån skit mer nu. Jag orkar inte det. För att man inte gör som du vill. Ännu en gång, är man bra i era ögon någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0