EN VECKA SENARE..

Och jorden har snurrat ännu sju varv, även fast jag inte skrivit ;) Men jag lever och mår helt okej!

Har hunnit lyckas med nått jag inte trodde var möjligt, Att sträcka/slita (?) en muskel genom att dra in en dos näs-spray xD HAHA! Jag vaknade i fredags natt, var lite täppt i näsan, gick för att ta mig nässpray, tog det och drog upp de i näsan, i samma ögonblick knäpper de till i skulderbladet/axeln. Och vips hade jag en gratis nackspärr! Känns ungefär som att ha nackspärr, fast det stramar neråt i höger skulderblad och i axeln också. Men börjar bli bättre och bättre nu :) Får se om jag ska vara hemma en dag till och se till att bli helt bra innan jag börjar jobba igen.

Helgen var rätt så lugn faktiskt :) I fredags satt vi hos Emma och drack lite å så. När vi väl kom dit xD Jävla krångel med cyklar och don innan vi kom iväg :O Så blev rätt sent innan vi kom :P Men men, Trevligt vare i alla fall! Mer sånt :)
Lördagen vart lugn.

Nu har mamma och pappa semester också. HM! Hoppas dom drar till Rämma så man får vara ifrån dom ett tag. Orkar inte med dom.

Men nu så ska vi till Helen en vända! TjinG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0