HEJDÅ

Jaa nu har hon, min barndomsvän, "granne", bästa kompis, - Camilla Collin-flyttat ifrån klapparheden. Visserligen bara ut till Bonäs. Men ändå. Det där huset, alla minnen allt vi gjort. Att bara kunna gå bort och springa in till henne när som liksom. Usch fan, det känns AS konstigt att det inte är Camillas bil, och hennes pappas bilar som står där längre. Att det är andra som bor där nu. Fy! Men men, lifes going on anyway. Får helt enkelt börja cykla till Buuunääs sen då. :P

Vart ju Idre igår tillslut :) Men kvällen vart väl kanske inte som jag planerat. Så hoppas på en riktig PARTY kväll ikväll istället :) Men jag tror inte Helen är speciellt sugen på alkohol för tillfället, hon är inte allt för pigg ;) Men som sagt, hoppas att övriga är på för en till kväll. :)

Nu ska jag nog gå och fixa lite dunderfrukost, :) Hade ju helst vela springa bort till Camilla och få hennes korv stroganoff, men så blir ju inte fallet dårå. :P TjinG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0