JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Idag kom det. Beskedet jag väntat på länge. Telefonen ringde, jag svarade, och i andra änden så var det SCoTT. Skolan jag sökt i Orsa. Guess whaaat?! JAG KOM IN! Fattar ni hur lycklig jag är eller? :D AHHH! UNDERBART! Weeeey weey! Massör, Spa, Träning, Turism- Here I Come! :) Hoppas att jag ska trivas där bara, men det gör jag nog :) Så i veckan blir det att kontakta CSN och grejja!

Nu ikväll har jag haft fullt upp å hjälpa Helen att flytta hit till Mora, Utmelandsbacken. Helt underbart fin lägenhet alltså! Liten, söt och jävligt snygg :P Kommer nog tillbringa mycket av min tid där känner jag på mig :) :P

Oj jävlar, är klockan 23.oO? Redan!? Vars tog tiden vägen? Tyckte nyss hon var 21.3o ju. Aja, dags att sussa lite då kanske. Tänkte ju lägga in lite bilder från midsommar, men får bli en annan dag, i möra kanske. Har ingen ork till de just nu :P

Natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0