MOORNIING!

Japp, vaknade för ungefär 2.5 timme sen. Helt otroligt va? Men det är tack vare min hals, mm vad jag älskar den just nu. Haha. Har setat och letat dunderkurer på google mot superhalsont. Och nog dök det upp en och en annan, så ska alldeles strax åka och handla lite ingridienser, så får vi se hur det går!

Fick för mig att rostat bröd skulle riva bort lite skit, sagt och gjort åt jag rostat bröd till frulle, och mjaa, tro om det inte blev lite bättre? Och kolsyrat vatten verkar också funka okej. Men jag ska lägga in recepten på dunderkuren om den funkar sen!

Om jag får någon bukt med det här så lutar det åt Malung en vända ikväll. Hoppas hoppas :)

Kostar 200 in. Dyrt eller inte dyrt? Vissa säger att dom tycker att det är mycket pengar. Men nej, jag kan faktiskt inte hålla med dem om det. För det är faktiskt uppemot 10 dansband på en kväll som spelar, och 200 är väl då ingenting?! Tänk BARA LASSE STEFANZ i Idre tog ju 200 i inträde, och DET är dyrt! För ett band. Så Nej, jag tycker 200 inte är speciellt mycket att bråka om när det är 10 band :) Men får se om jag ska gå in eller inte, kan ju vara minst lika kul utanför :)

Nej nu ska jag åka och inhandla lite kuckelimuck-dunder-medecin!
TjinG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0