PETA IN EN PINNE I BRASAN

hämta ett par öl och revbens spjäll.
Håller på att ta hem lite musik till helgen & Idreyran. :) Får la bli lite gamla partygodingar ;) Fan så taggad man blir då när man håller på med de här. Gah.

Igår ringde jag å beställde klipptid också! Äntligen. Fast har lite beslutsångest kring frillan bara, men det ordnar nog sig. Det är piercingen i örat som ställer till det. Får väl ta en till i andra då xD Haha nejdå. Men har ändå tänkt göra de så. Vilken frilla de blir får ni se sen :P

Och nu har mam o pap dragit till Rämma. Så är ensam här ända tills på söndag. Ska tvinga Jessica att sova här så jag slipper sova själv. Hatar å sova ensam hemma, lyssnar på alla konstiga ljud :P Känslig som man är..

Nu ska jag ta o käka någe, sen ta en låång cykeltur tror jag! :) TjinG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0