TORSDAG KVÄLL

Och här sitter jag. Ensam. Sjuk. Och känner mig verkligen ensamast i världen också. :O Gillar inte att vara ensam för länge, jag börjar tänka så mycket då.. Och är det nått jag hatar så är det att ha 1000 tankar i huvudet. Jag vill bara vara. Men men. Som sagt, sitter här ensam, uppkrupen i en fotölj, Precis tittat på en film i min ensamhet. Det stormar, regnar och lever fan ute. Ska jag vara ärlig, så är jag faktiskt skiträdd när det är storm, och än värre när jag får lov å vara själv. Inte ätit nått just idag, lite yoghurt, men inte alls hungrig. Låter lite som att jag är deprimerad, Men aa, det kan nog stämma. Jag är deprimerad ikväll.

Vad är det för tankar som snurrar då? Jo allt möjligt faktiskt.. Om mig själv. Mitt liv, det som varit, hur det kommer bli, vem jag är, vem jag är för andra osv osv.. Och vad personer egentligen tycker om mig.

GAH jag vill inte vara sjuk mer, Jag vill inte tänka mer, jag vill ha råd att ha ett EGET hem, ett eget liv, 
Och jag vill hitta någon att tycka om.

Men i höst får jag i alla fall göra nått annat, nått jag förhoppningsvis trivs med. Och det ska i alla fall bli kul och spännande!

Undrar lite varför man inte kan stå för vad man säger och känner? Utan bara kastar ur sig saker och skyller på annat sen. Det är väl lättast så säkert. Men vad vet jag. Ingenting faktiskt.

Mm, jag gillar verkligen låten! Sån känsla den karln har i rösten.


Where do we go when we go from here
Feels like a circle around me while I wait for more
Know that I wanna know where I follow you
Don't wanna go down the street where you once came from
And I wanna know

What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again ~
Johnossi-What's the point

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0