ALLMÄNT SLUT

Säger som Emma brukar säga, allmänt trött som människa. Rent utsagt helt slut. Kan bero på den absolut värdelösa sömnen inatt, den regniga dagen ute kämpandes med jobbet + ett träningspass på det. Så jag kanske har rätt att vara lite sleeten ikväll? :)

Träningen idag var askul i början tyckte jag. För i spinningsalen hade musiken dött. Så då kom en Zumba instruktör in till oss och körde lite Zumba istället. (Zumba- typ afrikansk dans, skaka rumpa ;)) Och fy fasen så kul! Och jobbigt! :O Jag o Camilla va dyblöta i svett bara efter en kvarts dansande x) Inget svårt, bara massa skaka typ :P Kul å prova nått annat ibland :)

Blir tidigt ikväll i alla fall! Skönt. Tänkte lägga in några bilder från Midsommar lite senare. :)

Åh känner mig så trött på det mesta nu. Önskar att jag bara hade kunnat få åka bort och stänga av allt ett tag. Massa saker som bara  S U G E R  ur mig energi, bara pumpar ur mig det sista. Jag försöker vara en bra vän till alla mina vänner och lyssna o så vidare, men känner att jag själv skulle behöva ladda mig med lite positiv energi nu också. Annars funkar det inte. Annars rasar jag snart.
Men men,
Keep on walking..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0