ÄNNU EN VECKA

Ja, jag vet att det var länge sen jag bloggade senast. Jag vet jag är dålig på de i mellan åt, men tiden springer liksom lite iväg när man jobbar om dagarna. Det är jobb, hem, sova, äta, ev. träna, och sova igen. Jag är liksom helt inställd, går som på automatik. :P Men ja, Jobbet funkar, och jag trivs, men känner dock att detta är nog min sista sommar på kyrkogården.

Satt här alldeles nyss och tänkte på massor jag hade att berätta om, men självklart försvann både det jag skulle skriva om och skrivlusten ur min skalle. Antar att det är för att jag är så jävla trött. Så de blir nog fan sängen. Godnatt o Glad midsommar! :)

Ps. Myggor, i love them. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0