APPROPÅ TIGRAR

så har jag funderingar kring mitt håår. Det är ju såå tråkigt och bara häänger där! Så hm, jaa, har en liten fundering, om man nu skulle passa i det förstås. Sen lite slingor eller nått annat kul på det! Så det blir lite liv i det hela i alla fall. Får väl se vad som händer.

Ikväll har jag o mamma varit lite braiga, och lite öhm, ja, miljöförstörare. Har fifflat i lite diesel här nere i en pöl, så att myggorna DÖÖÖÖÖR! DIE DIE DIE! Åh så underbart om ni bara dog ut, allihopa. Sen har vi städat av helaa altanen och spolat rent den. För imon ska vi olja den :)

Och i morgon ska min bil in igen också. Men dock på bilmetro i noret. Får se vad dom hittar för någe. Själva fan om den inte ska må bra sen :)

Neej sängen och brottas med myggorna kanske? Är lite trött i ögat känner jag. Aa så får de minsann bli!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0