DET MAGISKA KLOCKSLAGET

Ja de är fan nått visst med klockan åtta. Jämt när det regnar å jag ska ut på nånting, går jag och tänker positivt hela tiden fram tills man ska ut, att det ska bli uppehåll framemot kvällen. Även om det står på alla vädersidor att det ska regna konstant. Men jag fortsätter att tänka att de ska bli okej väder. Och jaa, har lyckats med det 4 ggr nu. Och vilken tid blir det fint då? Jo klockan 20.00 varenda gång! Fy fan vad jag är bra va ;)
Ni borde tacka mig för att det kommer bli fint ikväll, midsommarafton, klockan 20.00!! :P

Och en annan mysko sak har jag kommit underfund med också. Och det är att jag måste ha någon dålig energi runt mig, typ någon aora som är negativ. För nästintill allt jag är i närheten av krånglar eller går sönder. Vi kan ju börja med min bil, den vet ni ju hur det har jävlats, (men nu är det världens bästa bil) Ja, och sen när vi skulle trimma första gången på jobbet. Aa, jag tog en trimmer, den funka finemang i sisådär 2 timmar, sen gick den sönder eller nått, sluta funka i alla fall. Då gick jag och hämtade en gräsklippare istället. Hann klippa 10 minuter kanske, sen dog den också. Och just ja, Alex skulle hjälpa mig att koppla ljud till min bil här förut, och tror ni det funkade när jag stod där eller? Nej. Men när jag inte var hemma då hitta dom felet och det funka galant. Förra helgen skulle jag och Jessica låna Alexs bil och hämta någon. Vi hade flyttat över baslådan från min bil till hans kvällen innan, och då fick man lov att ta av några kablar när man inte lyssnade. Och ja nu till saken. Jag och jessica skulle åka, och alex hade ju visat precis hur man skulle göra osv. Så jessica satte på dom där kablarna, och tror ni det lät? Nej. Eller ja, baslådan levde ett eget liv. Och sen sa det typ poff eller nå så var sterion heel död. HM! Och vi hade gjort rätt! Och allt funkade kvällen innan. Fattar inte vad det är med mig. Sen i veckan när jag kom hem och vi skulle sätta igång diskmaskin, ja då pajja den också.

Tror fan att jag borde gå till någon såndär spågrej eller nått och kolla om jag har nån dålig aora runt mig :P Haha! Aja nog tjabblat. Nu ska jag göra i ordning lite inför kvällen! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0