OCH BILEN GÅR BRA?

Ojaa min bil går som den ska nu! YEEES! :D Som en klocka! Men, ett litet men, att jag nu har lagt ner så inihelvete med pengar på bilen, när det var 1 liten SIMPEL grej det var fel på, känns inte så jävla kul. HM! Men ja den går nu i allefall! :)
Man tänker typ såhär nu när man är ute å kör; Meen, den hackar inte? Den lägger inte av? Vad är det nu för fel? Haha. DÅ har det gått för långt!

Ska försöka sova lite igen då.. Hm, är livrädd att samma sak händer inatt som igår.. "/
Vet att många är skeptiska till sånt här, så även jag. Men jag måste nog fan skriva av mig vad som hände.

Jag la mig cirkus elva kanske, Somna runt halv 12. Sen en halvtimme senare låter det typ som att någonting dras över golvet, ett klädesplagg eller något liknande, jag blir iskall, och känner typ som att nånting sveper över mig, o jag får kalla kårar, Får typ känslan av att jag blir fasthållen, jag försöker typ röra på mig men jag är alldeles stel och fast, och jag försöker skrika, men får typ inte fram nånting. Men tillslut så fick jag fram ett typ; Mmaaaaaa!!! Och tänker för mig själv om och om igen i skallen; Försvinn försvinn, snälla sluta snälla sluta. Och då bara, poff, borta. Och grejjen är den att jag vart helt klarvaken i det ögonblicket. Men jag vet ärligt inte om jag var vaken eller halv sov när det hände. För sov helt gjorde jag inte, för jag kollade upp i taket vet jag. Helt jävla mysko. Inte ens DIREKT efter händelsen visste jag om jag hade drömt eller inte. Jag var fan så chockad. Och livrädd. For upp och tände lampan, sen låg jag och stirra i taket nån timme innan jag slutligen kunde somna igen. VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER! Försöker intala mig själv att det var en hemsk mardröm i alla fall.

Så inatt sover jag med lampan tänd och hoppas på lugn och ro inatt. Annars ringer jag någon kan jag lova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Mig får du ringa när du vill =)Du får sova hos mig om 21 dagar också. =)

2010-06-09 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0