SÅ JÄVLA DÅLIG

människa är jag. Så jävla kass och kan ingenting. Allt jag gör är fel och har jag gjort nått så hittas det fel i det också. Ge mig ett eget hem tack. Klarar fan inte av det här mer snart!
Skulle jag te.x städa hela huset, ja då är det tamefan ingen som säger ett pissljud om det, inte ens ett tack! Möjligen att det näms vart jag missat eller gjort fel nånstans. Ingenting jag gör är bra. Är inte så kul att hjälpa till längre när man jämt får höra hur dålig man är.
"du måste göra si och så, kommer du aldrig ihåg å göra dittan, sådär får du inte göra, måste du ha dina saker här, varför är det här där, varför sitter du vid datorn för, varför har du inte gjort så"

Mina föräldrar måste tycka att deras unge är världens sämsta människa. "/
SÄG FÖR FAN ATT JAG ÄR BRA NÅNGÅNG OCKSÅ :'(

Kommentarer
Postat av: Helen

Du är BÄST =)

2010-07-01 @ 07:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0