SMÄRTA

Har verkligen fått känna på vad det innebär, i morse. Vaknade först och främst av att mina bästa vänner surrade BIIIHHHHZZZZHHIIIIZZHHHIIIIBBBBZIIIIHH i mitt öra klockan 06.30. Blev lite irriterad, hade myggslakt och somnade om. Sedan när klockan var runt 8, började det på att kännas lite svidigt i magen. Men försökte ignorera det och somna om. Vilket inte gick nå vidare kan jag säga. Det blev bara värre o värre och när klockan var en halvtimme senare låg jag uppe på köksgolvet och skrek och vred mig av smärta. När smärtan börjat lugna sig lite, så kom jag på; just ja jag åt banan igår! Och det har med saken att göra genom att förut några gånger för ett halvår sen kanske, så fick jag också magattacker när jag ätit banan. Hände 2 ggr tror jag.
Men jag tänkte väl inte på det igår när de där färska bananerna låg där och såg så goda ut??

Aja, när jag trodde att det värsta var över, så kommer smärtan in i andra andningen eller nått, för det gjorde etter ondare. Men jag kröp ner för trappen och la mig i sängen en stund, sen så släppte smärtan sina klor från mig. Smärtan kan nog beskrivas som så här, att det kändes som om det läckte magsyra och att jag höll på att frätas upp inifrån. Ja en frätande känsla skulle jag beskriva det som. Har nog aldrig tidigare upplevt sån smärta, var så att det nästan svartnade emellan åt. Skitsamma, jag lever. Jag mår bra. Men jag ska fan inte äta banan mer!

Varit på Mary-Kay party ikväll hos Anna. Mysigt :) Men nu sitter man här med lite ångest. Köpte 2 produkter för, ah, väldigt mycket pengar. Tänker inte ens nämna summan. Varför tänker man nu typ. Men vad fan, jag ska inte sitta å må dåligt! Jag tycker ju det är kul att lägga lite extra pengar på smink, hår, krämer o dyl, att skämma bort mig själv. Det är roligt att hålla på med riktiga grejjer som har kvalité, ger resultat och som håller! så fan, jag har köpt vad jag har köpt, så visar det väl sig om det var värt det eller inte! Man ska väl unna sig lyx ibland. Men ändå *** kronor för dom där två sakerna? Hm.. Återigen, är huvudet dumt får PLÅNBOKEN lida.

Nej tro om man ska vila sig lite efter denna hårda dag?
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0