2010.03.14

Söndag igen. Fan vad veckorna springer på nu då. :O Tar väl helgen i snabba drag då, i fredags åkte Jag, Jessica och Camilla till Wäsa. Där det sög kattpiss som vanligt. Ska ALDRIG mer gå på att det kommer vara roligt där. Nej ausch! Har haft kul där ungefär 2/10 ggr.

Igår så var jag och Jessica iväg och tränade en liten stund. Sen åkte vi hem, kollade melodifestivalen och bakade scones. Myselijättepysigt!

Idag har vi inte gjort nånting typ. Kollat på film helaaa dagen låång.

Paranormal activity.
Förmodligen den läskigaste jävla filmen jag någonsin etsat fast ögonen i!
& sen att man inte visste om den var verklighetsbaserad eller inte gjorde ju att man blev lite smått knäpp av den. Och inte nog med det, utan vi såg den 2 ggr idag dessutom. :O Först bara jag och Jessica. Sen kom Johanna och Diana hit för dom ville också se den. Så tänkte sure, vi kollar en gång till och ser om den verkligen är så läskig som vi trodde första gången vi såg den. Och ja, det var den!
Efter att vi sett filmen så sökte vi efter information på internet om filmen var verklighets baserad eller inte, och vart inte ett dugg klokare av det. Så då kom vi på den briljanta idén att skicka sms till 118 100 och fråga. Och ja, vi fick äntligen svaret på vår fråga. Men vad det blev tänker jag inte avslöja här! ;)
Verklig eller inte, den har i alla fall förstört min skönhets sömn ett bra tag framöver. Så är ni sugna på att bli rädda ska ni kika på den.
Nu hade jag tänkt att i alla fall försöka sova en skvätt. Så godnatt!


Aboh!!

Over&Out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0