2010.03.17

17 mars ja.. Onsdag är det också. Och en månad kvar tills man fyller systembolag. Det känns rätt vuxet. Att kunna gå dit själv. Haha. Så vuxen är jag väl ändå inte, tycker jag. Men det ska bli så gryyymt sköönt! :)

Och sen ska jag ha middag då, lördagen den 17 april för mina nära å kära. Lite go mat, god dricka och sen festar vi? Visst är ni väl på? :) Vore kul!

Ah och snart expressträning.. Och jag som är så mätt :O Hur ska jag orka cykla och stå o hoppa, vifta och flaxa? Hua. Men blir nog bra bara jag fått cykla ner maten en bit till :P Haha!

Känner mig riktigt glad faktiskt. så skönt att det har hållt i sig nu i flera veckor! :) Men har haft någon oroskänsla i magen idag. Vet INTE varför? :S :O Jag har ingenting att vara nevös över liksom. Precis som att jag känner på mig nått. Helmysko.

Åh en sak till, de ringde från kyrkogården, åh jag har fått jobb i sommar med. GÖTT!!! :D

Men nu har jag inte tid och sitta här mer, må byta om!

Over&Out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0