2010.03.22

och klockan är 00.00.

Dagen har bestått av en promenad med Helen och hundarna, handling och tankning, och sist men inte minst ett spinningpass. Inte så mycket. Ausch, är såååå trött på att man inte gör så mycket på dagarna :O Ge mig ett jobb. Har ju iof jobb fr.om. 14 juni. Men det är långt dit. Så kom igen nu va, var lite generösa och ge mig ett jobb nu.

Ooo just ja! Ska på intervju på Scotts i Orsa den 15 april :O Spännande spännande. Man kan ju alltid hoppas att man gör ett bra intryck :P Men sen är det det lilla stora frågetecknet som börjar växa fram. Hm, hur ska jag ha råd med skolan? Åh, bara inte en sån värdslig sak som pengar förstör allt :( Kommer ju jobba i sommar, men en del av pengarna kommer gå till att betala av saker till pappa, och betala hyra här hemma o så. Sen vill man ju ha lite sparade pengar också. Men men.. Måste hitta ett extra jobb tror jag bestämt.

Spinningen ikväll gick suveränt. Går bara bättre och bättre. Och idag så maxa jag pulsen, trots att jag är lite krasslig. Det är kul när man kan börja ta kontroll över sin puls å sådär. :) Trodde spinning skulle vara det tråkigaste som fanns bland alla motions-typer när jag började, men det blir tamefan bara roligare och roligare!
Imon är det cirkel i Älvdalen också. Så de är väl bara å ladda för en till vecka med träning :)

Har börjat få så förbaskat ont i huvet vissa dagar nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Har börjat fundera på vad det kan bero på, och kommit fram till att min syn kanske har försämrats något, och att jag kanske borde ha glasögonen på mig mest hela tiden nu. Ska se om de funkar i alla fall. Annars vetefan vad det kan bero på. Kanske har fått cancer, ha.. ha.. ha.

Nej dags att slumra tror jag.

Over&Out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0