dagen innan dagen med stort F

Torsdag. Vad har man hittat på sig idag? Jo varit och delat ut tidningar med Hellen pellen :) Gick super som alltid, vi e ett bra team tror jag ;) Och sen då..? Jo hjälpte mamma och handla. Var lite mycket idag, skulle handlas åt både mormor och åt oss. Mormor som förövrigt sitter hemma med en nyopererad knäled, och ska ta det lugnt :) Så det är klart man hjälper till! Städade åt henne här i veckan också, blev så fint så.

Jo sen blev det ner på stora staden med Camilla igen, vi mötte upp Helen och tog en fika. Sen gick vi på stan och strosa runt lite, men saatan så det blåste kallt. Fick hjälp av en på glitter att hitta en ny foundation, så nu ska vi väl se hur den är. Bra förhoppningsvis. Jag gillar att handla av dom där inne, dom är så himla glada och trevliga mot sina kunder, sånt vinner man på!
Hm, vad handlades sen då? Jo just ja, ett par nya leggings (mina nuvarande har diverse minnesmärken, från både en och 15 utekvällar) Så a det fick bli ett par nya såna. Och ett nytt vitt linne, så äntligen slipper jag gå runt med mitt trasiga :O Hahaha fattiglapps-varning^^

Assch så fick jag ju pengar från försäkringskassan idag också, Såg ju så fint ut med 3000 på kontot. Men ja, då har jag ju lånat 2500 av pappa, så svisch så var det glädjeruset borta. Bajs. Och dessutom trodde ju jag att jag skulle få rint 2500, eftersom dom på informationen om jobbgarantin berättade att vi kommer att få omkring så mycket. Men jo tjena va, fick 2100. Kan dom göra nånting bra och rätt dom där eller? Aja, fick ju iaf pengar så ska väl egentligen inte gnälla.

Föresten, apropå älgjakt, har tänkt börja läsa lite böcker, så jag undrar om någon har nått bra tips på bra böcker? Tycker mycket om verklighetsbaserat. :)

Nej nu ska jag gooosa in mig i täcket och stirra in i ögonlocken en skvätt! Godnatt!

Over & out
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0