Dåligt..

Kan ju med liten skamsen min börja med att säga att det inte blev någon träning igår. FÖR det var ju sportlov på cirkeln igår! Så då tänkte jag att man kanske skulle ta å pröva ett sånt där MRL (mage rumpa lår) pass på Morahälsan istället. Aa, vi planerade in det o så. Men sen var Camilla fortfarande krasslig. Då fick jag yttligare en liten idé. Att Helen kunde visa mig runt lite o så på gymmet. Fast hon var på sminkkurs i Falun o kom hem rätt så sent. Och jag var dötrött så jag orkade inte vara uppe å träna så sent. Så nödlösningen fick bli en promenad :) Så så skamsen behöver jag väl inte vara :P Men ikväll minsann så vart det expressträning på morahälsan. Mycket jobbigt. Men ack så skönt efteråt :)

Fan jag låter ju som världens träningsnarkoman eller nått!? AH och det är jag ju VERKLIGEN INTE. Så nog pratat om det nu. 

Kollat på fuskbyggarna ikväll. ( och tamefan, jag sket i premiären av Grey's :O ) Fy fan vilka jäkla idioter och pantskallar det finns. Att man ens har mage att lura en familj så. Usch. Tur att herr Timell är och styr upp lite!


Sitter och funderar på vad det var jag egentligen tänkte skriva i det här inlägget, och kommer inte fram till vad. Minne som en guldfisk. Så det får bli nanna kudden. Klockan ringer ju åtta imon, o då äre agera tidningsbud som gäller. Eller ja, sällskap till budet kanske man ska säga.

Over & out.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0