Skopunkten

Gah, det är inte sant! Jo det är det. Men AHHH! Sååå glad jag blir. Man kan beställa skor från dom på internet nu också! INTE bra för min plånbok. Men ack så bra för mig! :D

Aldrig haft så lätt för att hitta skor som när man var till Camilla när hon bodde i sthlm, när man fick gå på skopunkten. Hittade ALLTID nått där. Och billigt också. Jag menar, ta 3 betala för 2? Kan inte bli bättre. Men så kom dagen hon flyttade hem. Och närmaste skopunkten ligger, hm, ja tillräckligt långt bort för att inte veta, och då gick de inte att beställa på internet heller. Sorgen var enorm vill jag lova mina vänner.

Men si, nu är det problemet löst! Wiiiiie! Och som sagt. Man kan inte gå in där UTAN att hitta någonting...


Så nu är frågan; Köpa. Eller inte köpa? HM!
Aja, ville bara att ni skulle veta det, så att ni kan skriva in det i eran intresseantecknar bok! :P
Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0