Skor skor skor

i all sin oändlighet! Love it! Har idag klickat bort 580 kronor på 3 nya kärlekar. :) Blev ett par tygskor, (samma som jag köpte förra sommaren, men som var för små och gav mig köttiga hälar.) ett par "vardags-skor" och sen ett par stövletter. Dom jag visade i ett tidigare inlägg :) LÄÄNGTAR tills de anländer!

3:de träningspasset den här veckan blev expressträning. Så skönt! Älskar Kattis pass. Hon verkligen plågar en tills varenda droppe av ork är slut! Men ack så underbart efteråt. Imon får det bli lite spinning, sen blir det inget pass för mig på en vecka. Lite tråkigt, tycker det är riktigt kul nu när man kommit in i det. Men men. Jag och Jessica har bestämt oss för att plåga oss även i Grövelsjön så lite träning lär det nog bli iaf. :P

På tal om skor så sorterade jag ur en hel garderob med skor igår. Hittade rätt mycket som jag inte ens använt. Så har tagit lite bilder, som jag tänkte slänga upp här ifall någon skulle vara intresserad av att köpa eller så. :) Onödigt att kasta bort menar jag, när de knappt är använda!

I morgon ska jag börja skriva min packningslista till Grövelsjön och förhoppningsvis börja packa lite saker också. Så man är färdig och klar på Söndag morgon. Mycke grejjer blir det som ska med.. Alltifrån skoterhjälm till tanborste. Hua, blir nog att sno åt sig största väskan ;) Mahaha!

Har även börjat planera inför min 20-års middag! Kommer bli en rolig kväll tror jag! Med dom bästa också. Kan inte bli bättre! God mat, Alkohol och braigt sällskap! (Y)


Nej om man skulle ta och hälsa på john blund lite kanske? Vore skönt. Och apropå John Blund så har jag börjat få så förbaskat ont i ryggen. Och jag mitt supersnille har kommit på att det kanske har nått med min säng i mitt rum att göra så igår så la jag mig uppe i gästrummet, i min andra lilla säng för att jag skulle se om det blev någon skillnad. Men efter en natt med obehag och nervöst snurrande runt runt där inne så beslutade jag mig för att inatt får de bli mitt rum igen. Men denna gången med DUBBLA bäddmadrasser. Kanske kan funka bra :) För lilla sängen var ju skön, bara jag som är så nojjig och inte riktigt kan slappna av i det där rummet om nätterna. Så vi får hoppas att det funkar med dubbla. Som sagt, är SJUKT mörkrädd fortfarande efter filmen vi såg. Sover med nattlampa till och med. HALLÅ liksom, jag är 20 år snart och beter mig som 5! Haha. PINSAMT. Men så är fallet ;)  Godnatt!


Over&Out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0