Snooooooow

Fan så det ska snöa då. Blir nog ingen vår än på ett tag som det här ser ut iaf. Men jag klagar inte :) Mysigt med snö, och skulle det bli varmt och det smälter, så ja, är det mysigt med vår också :P

Lördagen var rätt trevlig :) Lite mycket för vissa bara ;) Höhö. Camilla färgade även håret på mig i lördags. Skitnöjd. :) Mihihi.

Annars inte mycket som händer i mitt liv. Köpt gymkort på mora hälsan, så nu ska man fan komma i form till sommaren. Och det på riktigt den här gången också! Så jag börjar veckan med Cirkelträning i dalen imon, På onsdag expressträning på MH och torsdag spinning tror jag. :) Så ska man nog vara inkörd på banan sen.. :) Och JA, det känns så JÄVLA sköönt att få börja träna! Mihihi.

Dagens klagomål; Fryser om fossingarna och har ont i ryggen. Bläsch.

Oh ja, har sökt lite mera jobb idag också. Men är fortfarande fast besluten om att jag vill ha jobbet på kyrkogården! That's it.
Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0