Takdropp & träning!

oh det är ju så härligt med vårkänslor! Blev 1 timmes promenad ute i solskenet idag. Skönt! Och sen vart det ett express tränings-pass också nu på kvällen. Så nu är jag väl värd en dusch och ett avsnitt grey's anatomy tycker jag! Och imon har vi bokat in oss på ett puls-spinning pass. En kvart såhär är ju kul på expressen, men får väl se om man tycker det är lika kul efter en hel timme på en stenhård cykelsadel :P Men lär nog vara skönt efteråt.

Nog tjatat om det. Har börjat fundera lite på min 20 års dag. Redan :P haha. Hade iaf tänkt mig att jag skulle ha en 3 rätters middag här hemma, och sen om man drar ut på kvällen, låter inte det som en rätt bra idé? Lördagen den 17 April alltså.. Om man drar ihop ett gäng :) Har inte funderat ut nån meny ännu, men det ska jag luska med i Grövelsjön tänkte jag..

Åh Grövelsjön, det låter så långt bort, men det är det tamfasen inte, bara en månad kvar! Wihoo. Glassa på sjön, massa skoter åkning och skidåkning i en HEL VECKA. UNDERBART. Mm vad jag längtar. Och Jessica följer självklart med i år också. :) Fundrar bara på om man skulle ha tagit golfen upp eller om han får stanna hemma. Beror nog sagt lite på packningen det.. Och ekonomin.
Duschen nu så man hinner se greys!
Avslutar med dessa.


(8) Det är så häslosamt och stärkande i fjällen! (8)

Over & out
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0